2015-02-04

Nähä

Ännu ingen tillökning.....som tur är så är Fs farfar ledig så de kan vara kvar där tills bebisen har kommit. Sen måste bara farmor vara ledig så de kan köra ner med honom,,,,det är hon på fredag och nån gång i nästa vecka, vet dock inte vilken dag...
Det känns ganska osannolikt att de skulle hinna hit med honom på fredag så vi får ställa in oss på nästa vecka, hoppas bara att det inte är i slutet av nästa vecka. Nu har de varit borta alldeles för länge,.,,,

Imorgon ska vi på undersökning så får vi se om det sätter igång själv efter det eller om vi måste tillbaka på måndag för igångsättning,,,,så senast tisdag bör vi väl ha vår bebis hos oss....detta är inte lite drygt. Inte kan jag göra mycket heller utan att få ont i kroppen, så inget är roligt just nu, inte ens vädret.

Jag fick tips om hallonbladste. Till sist hittade jag torkade hallonblad i vår fina Ekolivs här i stan. Så igår bäljade jag te och har druckit en del idag också. Inget sätts igång förrän bebisen och kroppen är redo för det men om de kan få en skjuts i rätt riktning är det ju värt att prova. I övrigt ska det tydligen vara bra hjälp för mjölken att rinna till sen vid amningen, så jag har ju alltid nytta av det. Det var inte så dyrt heller och smakar ganska gott så jag har ju inte förlorat något på att prova det.

Idag är Ad på kurs i Sundsvall, den slutar kl 17. Och som sagt verkar allt vara lugnt så det blir nog ingen panikfärd hem för honom ;)

Jag funderar på om jag ska baka lite, typ chokladmuffins med frosting eller nåt sånt och se om någon vill komma på fika, så blir något gjort idag iaf...

Detta var inget uppmuntrande inlägg men det är inte mycket som är roligt nu som sagt var så då blir det lite svårt att skriva något kul.

Men ni får ha det bra.

Inga kommentarer: